10 Idei Simple Pentru a Promova un Restaurant

Promotiile unui restaurant sunt o metoda foarte buna de a atrage atat un potential client, cat si unul deja existent oferindu-le o recompensa pentru faptul ca te-au ales. Motivul pentru care unele promotii functioneaza mai bine decat altele depinde de tipul de restaurant pe care il ai, de marimea, decorul si ambianta sa. Multe tehnici de promovare sunt usor de implementat si nu foarte costisitoare. Altele necesita o perioada indelungata de timp pentru a fi planificate, insa un eveniment de succes, precum o degustare de vin sau o cina cu tematica, iti pot aduce vanzari aditionale mult dupa ce acestea au avut loc. Secretul promotiilor cu reduceri de preturi consta in atragerea unor comenzi ce contin mai multe produse si prin urmare a unor incasari mai mari- clientul este tentat sa cumpere mai mult datorita faptului ca beneficiaza de un pret mai mic decat cel normal.

Happy Hour

Este o metoda de promovare foarte des folosita de managerii de restaurante care presupune oferirea unor promotii atat la mancare, cat si la bauturi pentru o ora sau un interval de cateva ore. De obicei acest interval de timp este 17:00-19:00 cand potentialii clienti termina programul de munca. Poti tenta clientii veniti pentru a bea un pahar de bere oferindu-le meniul cu mancare sau prezentandu-le specialitea bucatarului in timp ce stau la bar.

Doua produse la pret de unu

Aceasta este o alta promotie care a rezistat testului timpului. Clientii adora chilipirurile, iar cumpararea a doua produse la pret de unul nu reprezinta o exceptie. Cheia acestei tehnici de promovare este aceea de a oferi feluri de mancare cu costuri reduse ale ingredientelor. Pastele, puiul si carnea de porc mai ieftina sunt doar cateva dintre variantele ideale pe care le poti oferi in cadrul acestei promotii. Poti merge mai departe oferind doua meniuri complete la pret de unul PLUS un desert, cafea sau bauturi gratis. Tine minte ca incerci sa iti promovezi restaurantul astfel, sa ai un numar mai mare de comenzi, o expunere mai ampla pentru brandul tau si un castig mai mare pe termen lung. Aceasta metoda nu iti va genera imediat un profit mai mare.

Serile in care se degusta vin sau bere

Aceste seri sunt ideale pentru perioadele cu vanzari scazute. Colaboreaza cu furnizorii tai pentru a te ajuta la alegerea tipurilor de vin incluse in meniu si pentru a obtine un pret fix si avantajos pentru selectia oferita la acest eveniment. Acest tip de oferta este excelenta pentru a atrage noi clienti sau pentru a le spune celor vechi ca acum este momentul ideal pentru a vizita iar restaurantul tau.

Sarbatorile

Sarbatorile sunt momentele perfecte pentru a iti promova restaurantul. Ofera un meniu cu pret fix de Ziua Indragostitilor sau de Ziua Mamei si astfel bucataria ta nu va fi asaltata de mai multe comenzi diferite decat poate face fata. Preparand aceleasi feluri de mancare, dar in cantitati mai mari va permite functionarea normala a bucatariei, cat si servirea mancarii intr-un timp rezonabil. Atat tu, cat si clientii tai veti fi multumiti. Daca restaurantul functioneaza dupa rezervari, incearca sa le stabilesti la intervale de timp mai mari.

Spectacole

Muzica live, serile de karaoke si cele de stand-up comedy sunt doar cateva dintre optiunile pe care le ai pentru a distra clientii si de a ii convinge sa revina cu prietenii.

Serile tematice

Un meniu tematic este o metoda de promovare care poate fi folosita lunar sau anual pentru a atrage un numar mai mare de clienti. Porneste prin a corela un meniu cu o sarbatoare, cum ar fi o cina cu tematica „ciocolata” cu Ziua Indragostitilor, sau gazduieste evenimentul tematic intr-o perioada cu vanzari scazute pentru a creste incasarile. Ideile tematice pot include Seara Italiana, Croaziera in Caraibe sau Savoare Asiatica sau chiar produse bio de la fermele din zona.

Strangere de Fonduri

Asocierea cu organizatii de binefacere in scopul strangerii de fonduri este o alta modalitate de a genera vanzari, dar si de a face o fapta buna. Sunt multe tipuri diferite de astfel de evenimente, iar in unele situatii restaurantul poate alege sa doneze asociatiei de caritate o parte din profit. Alte tipuri de evenimente presupun distribuirea unor invitatii contra cost(bilete) care sa acopere costul mancarii, si o parte din acesti bani sa fie donati.

Stii si castigi

Daca restaurantul tau are si un bar atunci seara „Stii si castigi” iti poate aduce un numar insemnat de clienti chiar si in cursul saptamanii, mai ales intre sezoanele sportive. Clientii alcatuiesc perechi, iar echipa castigatoare se premiaza cu cupoane de reducere, tricouri sau halbe de bere.

Concursurile

Ofera premii clientului care propune cel mai bun nume de bere sau de sandwich. Castigatorul va fi mult mai incantat de faptul ca se poate lauda altor prieteni decat de tricoul castigat.

Evenimentele Sportive

Chiar daca nu esti un fan al fotbalului, exista suficienti oameni care sunt. Convinge oamenii sa iasa si sa manance in oras, mai exact la restaurantul tau, cu ocazia unui meci important. Tot ceea ce trebuie sa faci este sa oferi o cina la un pret special. Poti sa organizezi si un sondaj al jucatorilor care ar trebui inclusi in „echipa de neinvins”. Clientii vor fi atrasi de acest joc, dar si de posibilitatea de a castiga o pizza gratis sau orice alt produs din meniu.

Share on FacebookTweet about this on TwitterPin on PinterestShare on Google+Email this to someone

O părere la “10 Idei Simple Pentru a Promova un Restaurant

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile necesare sunt marcate *

Poți folosi aceste etichete HTML și atribute: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>